2010. augusztus 12., csütörtök

Nagyon jónap volt ez a Csütörtök:) 2:45 buszon talltam Mattel mert együtt mentünk tallni Lexyvel:D De ez ugyindult h 2:36volt és én még a hajamat basztattam.aztán megláttam az időt és gyorsan leaz áram.Átbasztam a hajam a másik oldalra bezártam az ajtót gyors és siettem.38ra kiis értem:( Na beértünk és ottvolt Lexy.Elmentünk halakat nézni aztán leültünk messzebb utána vettünk colát aztán bort vissza mentünk oda messzebb és ittunk.Csináltunk képeket meg vártuk Danit.Tökjóléreztük magunk.jött Dani,hozott cigit.Aztán elmentünk stefire ottis ültünk és ittunk.Utána burgerking aztán vissza stefire .Utána sétáltunk szécsényi fele de ezek a majmok(Dani,Matt) Elfutottak -.- és mi leültünk Lexyvel h majd jönnek.Aztán hivta Lexyt Matt h bartokon vannak.Akk kisétáltunk és faszunk kivolt hogy eztcsinálják mert nembartókon voltak hanem kp-nál.... Aztán jöttünk haza és buszon majdnemmár bealudtam de Mattel beszélgettünk utána hazaérek és ránézek telóra és 4 nemfogadott hívás és 1 sms Alextól :'( Nagyon vártam eddig aug.20-át de már annyira nem:'(:'( És sírtam és nagyon hiányzik és kajak ma megyek utána Horvátba:'( najonem:(:(:(:( Ma tallok Lexyvel meg ha elérem DUncant akk vele is:D

És a napvége..(ittsírokbazdmeg)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése