2010. augusztus 10., kedd

hétfőn találkoztam Alexal 2kor .elvoltunk:$ és megbeszéltük hogy kedden is találkozunk (ma). 2kor találkoztunk meginnt csakmost fél5ig kb mert elutazott:'(:'(:'( aztán villamosra felszálltam és könnyeztem.De nemérdekelt baszki hogy néznek baszus kurvaszar hogy elment:'( aztán odaértem anyához és épp indult volna de ottartottam mert elkellett készülnöm.5re kimentem centrumhoz.Csak Matt volt ott akk vártunk többiekre .Jött Lexy aztán később Vikcsi.Vártunk még hátha jönnek barbiék de nemjöttek:/.akk 5:40körül elindultunk.És ittunkxD kurvajóvolt imádom őket.Ja meg bebaszva hazajöttem de anya szerencsére nemvolt itthon:) és estem összevissza aztán felmentem h pc-t szúrok de nemtaláltam a tűt és lefeküdtem a földre és sírtam(Y)..ennyixD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése