2010. augusztus 13., péntek

Ma mágsem talltunk Lexyvel és Duncival sem.Lemondtam mert nem aludtam smmt és ígynem lett vna olyanjo mint ahogy terveztük.De bepótoljuk:D Írtam anyának szerelmes levelet amit Niki bevitt a munkahelyére.De legalább nemunatkozott.Erre most elment randizni..Kitakarítottam a nyuszit és kibasztam a tányérját a kukába..Masokmindenkit megbántottam..remélem mert emgérdemlik páran:'D
És ma egésznap szinte egyedül vagyok ugyhogy van időm gondolkodni.Holnap hajatfestek.És talán holnapután is.Meg holnap Nikivel leszek mert most ő utazik el:( ..Szörnyen hiányzik Alex és nagyonnehéz kibírni ezt a 10-11napot:'(















Elégsokan kéritek hogy sminknélkül rakjak fel képet.Ezek majdnem smink nélkül vannak és az egyik póthajjal másik anélkül...Sajna Teloval csináltam de tessék és legyen mostmár mindenki kurvaboldog^^
Huuuha és ruhanélkül.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése