2010. augusztus 14., szombat

Ma reggel ébesztett Niki de persze hogy nemkeltem fel és akk mire bementünk városba bezárt a fodrászkellékes-.- ugyh mára baszhattam a rózsaszín hajat.Aztán elmentünk TESCOba ott vettünk szőkítőt.Aztán Pláza hogy vegyünk kaját.Útközben eljáccottam hogy Ádám vagyok(tesóm barátja te manó xD) Ő is eljáccott valakit de pszt.. aztán eldorádóba vetttem pc golyót. Utána hazajöttem és elkeztem hajatfesteni.1. szivatásnál már majdnem leégettem a hajam mert forro volt.Szval ruhástól beugrotttam tusoloba és gatyát levettem a csöcstartót elfelejtettem aztán aztis.najóvan ez m1xDD de vicces voltO.O mert ahogy beugrottam a tűzforró vízbe az nagyon au volt.Aztán vizesen leszívattam és mostilyen gecivilágos barnás szőkés narancsos.-.- Hétfőn veszek rózsaszínt de legelöl szőke marad:)

Az utolsó fekete hajas kép,SOHA TÖBBÉ FEKETE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése