2010. július 1., csütörtök

Underneath the guise of a smile gradually I’m dying inside.


Kedden elmentünk Nikivel Cserepesre.Reggel felkeltünk,készülődtünk aztán elindultunk.A buszon mikor szálltunk le én meg nekibaszodtam az üvegnek mert nemkapaszkodtam hanem a hajamat igazgattam..Aztán elsétáltunk a piacig és legelőször kikerültük Bingkangot.Elmentünk energiaüccsizni.Ott köszöntem Beninek meg Viktórnak.Aztán mentünk összevissza és mindenkínai köszönt kb.:) Lementünk ott a köcsögtagnál és beisszólt vmit.Én meg odahánytam neki kurvahangosat.brutális volt de nagyot röhögtünk Nikivel.Csak a kínaiak rem nem hallották.Aztán parkolonál megnéztük a szobrokat meg ilyen kő cuccokat.utána letanyáztunk bingkanghoz.Lebeszéltük vele másfélóra alatt h 2000et aggyon Nikinek ha ott dolgozik.De köcsög amugy mert az kevés és ő 1500akart .háth akk én pattogtam neki h a nővéremnek fizessen.De keddtől ottlesz Niki énmeg kimegyek segíteni.Meg ha ott lesz putty akk vele akarok mostmár beszélni mert megdöglök annyira kell nekem:''D Aztán elmentünk anyához de mikor odaértünk pont indult.ugyh kinyitottuk a csomagtartót és beültünk mert anya másik kocsival ment amugy.Utána ott zabáltunk és mondta vmi köcsög h jóétvágyat..elmentünk kincsesbe meg kárászra.aztán kimentünk nézni a meccset.Szurkoltunk a japánoknak de persze hogy a par.okhoz ültünk bexD Monnyuk jo tagok voltak de bolondok nagyon.Ugyh előre mentünk japokhoz mert paraguayok ordibáltak és megijedtünk xDA japánok tökjók voltak de nem a meccsre gondolokxDmi úgy nem is nagyon a meccset néztük:DAztán jött 2 srác egy doboz TUCal és adtak 1-1 marékkal:Dugyhogy jóljártunk hogy kimentünk szúrkolni japánoknakxDaztán hazamentünk mert már 7óra volt és Nikinek lövik ilyenkor már a pizsi rakit..Énmeg otthon lefotoztam magam anyám csöcsével.Amire pályázhattok de az életben nem fogom megmutatni senkinek:P



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése