2010. július 1., csütörtök

FAKES


Ma megtudhattam hogy Visualcheten én összejövök emberekkel.Párnapja hogy egy hisztis picsa vagyok.Jórégen hogy rengetegen belém szerettek mert én azt mondtam hogy ...
Nemtudom kivagy és hogy mi a célod ezzel de nagyonremélem hogy ezt visszakapod amit másokkal csinálsz.Ezzel velemis és másokkal is elég rendesen kibaszol,hisz az embert az érzelmei a padlóra fektethetik,Szval ellehetne gondolkoznia az összes kislánynak aki fake-el és már ilyen szinten tolja hogy külön msn cím meg mindenhova felregisztrál hamis adatlappal és megbeszél találkozókat hogy ez mire is jó?Már találkoztam olyannal aki eljátsza hogy van camja és bekapcsolja és bejön egy kép.Ahelyett hogy ilyet csinál valaki inkább csinálna magáról pár normális képet és azt tenné ki meg kimozdulhatna a gépelől és szerezhetne magának barátokat is és nekem nemkellenek fake-ek által szerzett barátok.Úgyértem hogyha valami oldalon nincs fennt aza fake aki összehaverkodott vele és énmeg ottvagyok akkor nekem nyalják a seggem az ismeretlenek úgy mintha ismernének és részben őket nézem hülyének bár tudom hogy nem az ő hibájuk hanem vmi fake nyaltbe nekik.Ezígy nemjó:S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése