2010. július 1., csütörtök

I can only pleace 1 person a day. And today isn't your day.


Elmentünk Szerdán anyával fagyizni.Miközben sétáltunk a fagyizó fele akkor elkeztem hülyülni.Anya meg bevágta hogy uramisten én milyen kulturálatlan vagyok meg hogy elvisz orvoshoz.Közbemeg semmi olyat nemcsináltam ami rossz lett volna csak jóléreztem magam.Nikivel kiis röhögtük.Utána nyugodtan és punnyadtan sétálltam tovább mert mostmár arra is rájöttem hogy anyával nemcsak beszélni de még a közelébe se lehet menni.Akk vettünk fagyit de az enyém ponnt olyan volt amit nemis ehetek.Nemis fagyi volt hanem egy gombóc süti.Akk cseréltünk anyával.Kiültünk Tiszapartra és ott belelógattam a lábam a vízbe.Akkor Anya meg Niki is elkezdtek osztani.De basszus hogy már semmit nem lehetett csinálni de tényleg.Utána elmentünk Napfénybe és egy órát szarakodtunk mamával anyával meg nikivel a Kikkbe.Aztán Niki bevágta h idő van.Hazaértünk és kiderült hogy siet az órája.Utána meghaltam fejfájásba.lefeküdtem és molnártomiról álmodtam akire mégcsak gondolni sem szoktam,nemis hallgatom meg smm és háth nemtom hogy került a fejembe de kurvajo álom volt.hmmmm:PAztán reggel felkeltem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése