2010. június 28., hétfő

I don't understand


Mindenkitől eltávolodtam.Nagyon bánt,de tudom,hogy az én hibám.Nem biztos hogy már helyre tudom hozni a dolgokat.Mindenkitől szeretnék bocsánatot kérni akit megbántottam bármivel is.Volt akinél nem is tettem semmit azért hogy most haragudhasson rám de nekik is bocsánat azért amit nemtettem meg.De már hozzászoktam hogy velem kapcsolatban az emberek tévednek,de nagyon.Olyan dolgokat viszont elkövettem amiktől nagy büntudatom van.Ezek sajnos tudom hogy egész életemre megsebeztek.Volt egy pillanat az életemben amit sosem felejtek el.Egy mondat egy embertől.Néha nevetek ezen,de van hogy sírok és sajnos ez minden nap eszembe jut.Épp ez az oka annak hogy eltávolodtam tőletek.Mert elment a kedvem már mindentől.Ha elmennék éjszakára akkor bármikor van rá esély hogy újra valakitől elhangozzon ez.És ha még egyszer hallanám akkor teljesen összetörnék,érzem.Kiismertem már az embereket álltalánosságban és tudom,hogy nem csak az az ember képes ezt mondani aki már megtette.Azért tervezem hogy visszatérek az életemhez.Amikormég partykirálynőnek hívtatok.Belegondoltam az milyen volt és most milyen.Háth visszavágyom abba az életembe.Kár volt télen elmennem Budapestre mert az a nap volt az ami mindent megváltoztatott.Onnantól mindenki másképp viselkedett.Én nem akarok más lenni,vissza akarom kapni önmagam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése