2010. július 3., szombat

Storm


Egy párperce azt hittem hogy vége.Ugyértem az életemnek.Hatalmas vihar volt.Úgy kezdödött hogy a tv képe elment és esett egy kicsit az eső.Én a gépnél ültem és odamentem kikapcsolni.Ahogy megnyomtam a kikapcsológombot egyből hatalmas vihar lett.Futottam kikapcsolni a gépet de ahogy rámentem a kikapcsolásra lekapcsolt az áram.Aztán megálltam az ablaknál.Semmit nem lehetett látni(aképkésöbbkészült) Egyből elmentem onnan mert akkor mégnagyobb vihar lett.Csak azt hallottam hogy kinnt fúj a szél és néha valamit összetör.Az emeletről mégnagyobb zaj jött le.Féltem felmenni úgyhogy nemmentem.Azis hallatszott hogy anya szobájába befúj a szél.De én inkább a wcbe leóltema földre és vártam mikor dől össze a ház.Aztán hallottam a macskát.Gyorsan kirohantam és beengedtem.De az meginnt csak kajátkért-.- Utána csillapodott a szél és már kilehetett látni.Becsüktam anya ablakát.De mondjuk már késő volt mert tele volt falevéllel a szoba meg vízzel.Felmentem és a szobám fala elázott.Az ablakom olyan hgy 2 oldalról kell zárni és csak az egyik volt de még úgyis nehezen nyílik.Háth a vihar azon a pici résen amit csak nagyon erős széllel tudott csinálni.azon befújta a vizet.A nyulam is úgy megijedt hogy nekirohant a falnak ahogy odamentem.A fürdőszoba is bevolt ázva.Kimentem amikor még mindig vihar volt és sötét.Kinnt mindent szédszedett a vihar.Utána felmentem rágyújtani és közben lenyugodott minden.Akkor hallom hogy jött a szomszéd és hozta a leszakadt ereszt(Y)és mindenfele pókok vannak:|mint egy katasztrófa film aminek happy end a vége mert túléltem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése