2010. július 3., szombat

If all my friends were to jump off a bridge, I wouldn't jump with them, I'd be at the bottom to catch them...


Tegnap felkeltem délbe és elkeztem készülni megg borozni.5re kimentem játszóra találkozni Mattel.Akk kiültünk,beszélgettünk.Közben felhívott Vikcsi hogy találkozzunk Széchenyin.Utána egyből hívott Bogyó hogy kicsit késnek és mondtam neki hogy nembaj énmeg késöbb megyek mert Vikcsizek.Matt lemaradt addig a meccsről.Muháhááá.45kor elindultam busszal.Buszon egy (kb)15 éves kisfiúval szemeztem mert egész úton lenem vette rólam a szemét.Aztán kisétáltam Széchenyire.Ott volt Vikcsi meg Brigi. Elmentünk venni üccsit.Aztán leültünk Dugonicson és ittunk vbk-t.Sokáig ottvoltunk.Csináltunk képeket.Közben Bogyó felhívott.Csak nemakartam odavinni Stefániára Vikcsit ugyhogy még maradtam velük.Czeró is csatlakozott hozzánk.Aztán elindultunk Stefi fele.Összefutottunk Shi Qingdevel kárászon utána meg Nurival a Tiszapartnál.És én sulimba is fog járni*__* Aztán oda ültünk Tiszaparton a kis pináppicsájék közé.De annak milyen feje vanmár.Ott iszogattunk még aztán csak kimentünk Stefánijára.Bogyó azért nézett csunyán de nemzavarta Vikcsi.:) Köszöntem mindenkinek azutánmeg elmentünk cigit venni.Vikcsi meg elment addig brigivel de még utána Széchenyin összeszedtük és kikisértük majdnem mars térig.És olyan jó volt látni végre.csak majd kell olyan nap hogy ennél többet legyünk együtt.Aztán visszatroliztunk Stefánijára és ottvolt trolin a Cicus.A trolin bocsánatot kértem az oszloptól mert ráléptem:'D utána Stefániján Raszemoval hülyültünkxD Meg kitörölgetem párképet telójából.Mert ha valaki mijadt bánatos vagy azt nenézegesd és ne gondolj rá.Ugyhogy ezzel remélem segítettem.Táncoltunkis fogjukrá meg zenéthallgattunk végig.És rájöttem hogy nembírom meginni a tablát amit nemrég még ugyittam mint az üccsit..Raszemo felvette a pulcsimat ami tökbuzis meg kisminkeltem.Meg Bogyót is kifestettem cicásra.Utána elindultunk a megállomba.Ott is hülyültünk Raszemoval.Leült a padra én meg ráültem a hátáraxDmegegymásnakdöltünk és löktük le egymást.Szval elvoltunk.Jött a buszom.A hazaút unalmas volt.Itthon fenntvoltam 4:30ig aztán meg 6ig nemtudtam elaludni mert nemvoltam álmossem meg szarulis voltam.És reggelre beteg lettem:(





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése