2010. július 6., kedd


Nicolellal elmentünk hétfő városba.Elöszőr energia ücsit meg kaját vettünk TESCOba.Ott találtunk állatkeresgedést és végignéztük az összes dögött.Volt vagy 3 döglötthsl:| Meg eldöntöttem hogy kell még egy nyuszi.Meg a Kameleon nagyon csúnyán nézett-.-Bent TESCOba is találtam halakat.Háth azoknak alapból az a sorsuk hogy megdöglenek de én szemeztem velük meg nagyon édesek.a faszé kell megenni őket:(.Aztán elmentünk putyéjék elé.Ott ettünk meg öntöttem Nikinek földre energiaüccsit mert összerúzsoztam az üveget és abbol nemkért.Továbbmentünk városba 8-as trolival ami lerakott Szent Istvántéren.Eredetileg nem ott akartunk szállni csak gyors eszembe jutott mennyünkel megnézni milett a Peking-el. Háth az bezárt megtudtuk.Elmentünk Laszi,peti,tomi házához(ők kínai szakácsok) De am már nem laktak ott.Na azért bekopogtattam de smm.:( Utána visszaemlékeztünk a nénire aki sztem már meghalt:( De minig mikor Peking étterem ablakánál voltunk ő fenntről ordibált nekünk hogy mennyünk onnan mert feljelent meg hogy leönt vizzel meg ilyenek:'D Meg benéztünk az ablakon ahol a szakácsok voltak de az az ablak már berohadt "kicsit"^^Csináltunk pár képet.Kiültünk utána Széchenyire.Ott volt sokcsöves meg egy aki nemaz de én jóhangosan megsajnáltam és majdnem odavittem neki a kajám.Elment mellettünk egy kis buzi tag a haverjaival aki kicinkelt ugyh utána akartam menni ahogy leesett hogy eznemdankoros csak "engemutánoz" .csakelöször lese esett ...háthkár.De legközelebb felismerem akk kiosztom az 100 mert ismerem magam..Kárász után Továbbmentünk Tiszapart fele.Elkezdett esni az eső és beálltam a falba:''DD Mindenember beis szart tőlem hogy mitakarokénott.Aztán GoKi stefániára. Ott nemvoltak kinnt többiek de mi jáccottunk azért félórát.Elmentünk 2pasi meg egy csaj mellett és persze h utánam ordítottak hogy bejövök a daginak(Y).Jáccottunk tovább és közbe megzabáltam a TUC-t.Jah és a paprikás TUC az szar!!!Utána elindultunk haza.A megálloba szétvplt szóródva a virágbolt elött ilyen lilalevél és az a "hajambaszórodott+xD...Hazaértünk..Itthon olyan jót reppeltem.Azt hallani kellett volna mert tényleg kurva jó volt.Msnről jött az ihlet aztán az ágyig elreppeltem nővéremet és felvett egy Harry Potter szemüveget amibe nemlátott nagyon és szájon pusziltam(A).Este meg nemtudtam eludni baszameg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése