2010. július 6., kedd


Kedden reggel 9:30kor csörgetett Nicole.Én 9:55kor felkeltem és elkezdtem készülni.11:20ra készlettem már rég és akkor elindultam.Kiértem megállóba és nem volt nálam a bérlet-__-.oks vissza.Akk 5percel indulás elött összedoptam egy kv-t Nicolnak.Következő busszal mentem amin anyám egyik pasija volt a sofőr..A busz tele volt eddig nemlátott pózerekkel.akurvaapjukfaszát.Aztán leszálltam szokásos helyen.Nem jött a busz ugyhogy sétálltam egyedül Móravárosba.Tökgyorsan kiértem Cserepesre.Binkang már láttam hogy magyaráz valamit Nikinek.Akk odaértem és majdmegvoltam dögölve úgysiettem.Aztán kvztunk meg hülyültünk bingkangal.2 szék volt és egyiken bingkang csücsü másikon Meg Én ölembe Niki.Niki leszállt rólam akk Binkang ült bele.De az hülye.Mindig símogat.Monnyuk imádom őt(: De azértnemááá:''D Sokat hülyültünk vele meg meginnt tanultunk új szavakat.Aztán pakoltunk és Niki 1500 helyett kapott 1700at nekem köszönhetően:P:D Utánameg elköszöntünk.Azvicces volt mert mondtam h szia aztánmeg gonoszul h Cáóniimáá..Utána elmentünk TESCOba.Vettem sört.Kimentünk Tiszapartra ott ittam sört.Aztán stefire és ottvolt Bogyi meg Ghost.Kipörögtünk pártagot.meg megtudtam h akikkel tavaly nyáron barátkoztam azoknak többsége mekkora szánalmas kibeszélős szar.Sokkoló hogy az emberek többsége mennyire gusztustalan tulajdonságokkal rendelkezik és mégcsak észre sem veszi magát.Én is követtem el hibákat és észreis vettem de nem követem el őket többször.Pl voltmár hogy kibeszéltem valakit.kiderült.Azóta nemteszek ilyet.Volt hogy átbasztam keményen valakit és azis nagy hatással volt rám.Mondjuk én így 16 éves fejjel elmondhatom hogy tényleg elég sokmindent átéltem ami kissétúlsokminden:/.A nap úgy fejeződött be hogy megnéztük az Alkonyat felét csak mert elakadt a kisgeci.Mostmeg kezdek álmosodni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése