2010. július 11., vasárnap

Medusa


Vasárnap.Szépetálmodtam végre úgyhogy a napomis elégjóvolt mert összejött félig amit mára terveztem.Kimentem az udvarra úgy hogy kivolt a seggem és megrugdostam a kanmacskákat.Alap hogy a szomszéd látott.lényegtelen:''D És mára volt tervben hogy szúrok 2 piercinget.Medusa meg másik oldalra mellé.Háth a másik oldalra nemszúrtam de medusa összejött.Elég nehezen kezdtem bele mivel utobbi pc szuros probálkozásaim jolellettek kúrva. fájt amikor belekeztem és nemtudtam ggyorsan szurni mert rájöttem hogy ott gecivastagXD ugyhogy szépen lassan átszúrtam ugy hogy a könnyem is kicsordult meg remegett a kezem amikor már majdnem kész volt mert végig arra gondoltam hogy elbaszhatom.Ahhoz képest hogy már kb 20pc-t szúrtam azért jólbirtam...faszt..nembaj legalább mostmár tuom hogy nem az én hibámból vérzett be az előző 5szúrásból 4:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése