2010. június 27., vasárnap

RIP kispöcs

Hétvégére kimentem apához . 12kor felkeltem és már jöttis .elmentünk CORA-ba de most nem vett nekem semmitse pedig egy hónapja volt a névnapom amit kb elfelejtett.CORA után mentünk szatymazra Nikiért meg Ádámért.aztán Apához.Elkeztünk beszélgetni Endrével aki fogjukrá h bátyám.És elmesélte azt a sztorit amikor anyát felhívta hajnalba hogy megveri az egyik volt barátom mert találkoztak.(de erröl kiderült másnap hogy nem a volt barátom volt hanem valaki más..szerencsére:) És nemis ugy mesélte el ahogy elötte szóval egy rohadt hazúg csöves..De persze hogy ellsírtam magam mert utálok ezzel a köcsöggel beszélni.Aztán kimentünk falunapra csak esett az eső.Ott öszefutottam másik Nikyvel:D Meg táncoltam a sok cigány meg paraszt közt.És volt egy paraszt kisfiu akit növérem kinézett nekem.Háth egyből felakartam szedni és szemeztünkis.megmikor elindultunk és hátranéztem ponnt rám mutogatott.nah akkor röhögőgörcsöm lett mert amugy egy kurvaronda paraszt volt akinek olyan feje volt mintha hiányozna az össz foga:''DJah és kihagytam hogy egy olyan ember nemvolt aki nemnézett volna.És büszke vagyok magamra mert ponnt elötte kifestettem magam olyanszépen mintmégsoha:Puhh bazdmeg ez de egoistaribancosszövegvolt..na m1.Este nemnagyon tudtam aludni és reggel felkelni nemtudtam.Utána mameg vártam arra hogy minél hamarabb jöjjünk haza.Elindultunk és apa félótán át adta oda a 3 bizsu szart.:( Szval elfelejtette a névnapomat mert ezis olyan bizsu volt amit az egyik ismerősétöl lepettbe..:| szal gecire örültem elhiheted apa..:'( De nyertem a putton 400at:P Hazaértünk és gecifáradt és beteg vagyok.Felmentem megetetni az állatokat.csináltam masnit a nyulamra,Józsira.Aztán a hörcsögömre akartam adni egy babaruhát csak viccből..Leemeltem róla a kisházat és meg löktem de nemmozdult.Akkor nagyon megilyedtem és még most sem hiszem el de meghalt:'(:'(:'(:'(

1 megjegyzés: