2010. június 22., kedd

Putyé*____*

Van egy fiú.A cserepes soron dolgozik és kínai.kb 5éve tetszik de nagyon és akkor még picihaja volt.És most ilyen kínai emo vagy én nem tudommi de ebből legalább biztos érted hogy most hogy néz ki.Évek óta egyetlen képet találtam róla ami igazából lhet hogy nemis ő.Ma beirtuk Nikivel a NannyMcPhee után a googleba hogy cserepes sori piac szeged.oké találtunk pár cserkó képet de putyéról semmi.Ja igen és elneveztem mikor elöször láttam,úgy hogy putyé mert pucér volt a felső teste(putyér volt...) Mindig biciklivel mászkált és egyszer régen szembejött velem és végignézett rajtam és még megis lökött.hátnemédes?^^kapjabexD. nah szval google után iwiwen kerestünk rá szegedi kínaiakra és megtaláltuk a legjobb spanját.akinek a profilképeinél kinnt volt putyé.a legelső képe ő volt.És mostmár van képem róla.NYENYENYEEEENYENYEENYEEE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése